sobota, 17 lipca 2010

dzikaczarna

Przed: Po pierwsze nos mi się nie podoba.; -) Usta są nawet fajne w twojej meedol. Tylko fryzura psuje całą stylizację.: P .
MOJA OCENA: 4/10

Po: Dałam komplet biżuterii który do siebie pasuje.
Warkoczyki nie zawalają stylizacji ,iż kolor jest śliczny!


Przed:Większość ciuchów z twojej stylizacji (4ciuchy) jes
t ze sklepu KOHL'S. Tylko buty są z innego sklepu.Pod tymi leginsami jest spódnica,która jest złączona.Ogólnie twoją stylizację uznałabym za korzystną i pozytywną.

MOJA OCENA: 8/10






Po: Sukienkę ze sklepu tingeling , połączyłam z różowymi butami. Myślę ,że się podoba xD.

Większość,twoich ciuchów to różowe i czarne więc nie miałam innego wyboru.XD



5 komentarzy:

Girlmisslucky ^^ pisze...

nio i ok ;)

Anonimowy pisze...

ahh,te czarne wlosy!!!
jeszcze takie złociste;P

Anonimowy pisze...

ooo jeszcze stroj!!!
też śliczny!
postaralas sie !!!

Elka:D pisze...

pięknie masz do tego talent :pp

Elka:D pisze...

NIESAMOWITE CHYBA ZABARDZO POETYCKO TO NAPISALAM HAHA .