sobota, 24 lipca 2010

adamek_1234-strój


Przed:Koszulka jest zjechana. Co mi się tu podoba? Szczerze? Nic! Jedyny plus za to ,że dół jest normalny.

MOJA OCENA: 2/10














Po: Jest elegancko i seksownie.Taką stylizacją przyciągniesz wiele dziewczyn.Butów nie zmieniałam bo nie masz żadnych lepszych.Nie zakładałam koszuli, bo jakiej takiej nie posiadasz.Ale bez jest bardziej ,pewniej i seksowniej.

2 komentarze:

Zuza K - Zuziol^^. pisze...

łooo~!^^. Po jest zajebiście: ]

Anonimowy pisze...

ślicznie.:P:D