sobota, 31 lipca 2010

Kamcia00091

 

Przed : Nie wiem po co ci tyle tych dodatków .
Ta fryzura nie pasuje do ciebie. I na twoim miejscy zmieniłabym oczy,
które sprawiają że stajesz sie poważna .
Moja ocena ; 5/10



Po :Zmieniłam włosy , moim zdaniem bardziej to ciebie pasują .
Usunąłam także ten naszyjnik który wogóle do niczego nie pasował :D



Przed : Po co ci tyle dodatków . Tak złota brazoletka nie jest ci potrzebna !
A te spodnie pod spodem to masakra . Moja ocena 3 / 10 .



Po : Musze przyznać że masz bardzo ubogą szafe i nie miałam co wybrać !!
Wieć wyciągnełam te obleśne spodnie , bransoletke i torebke. Ubrałam cie prosto bez  żadnego kombinowania .

Jak wam sie podoba moja pierwsza metamorfoza ?

piątek, 30 lipca 2010

i kolejny mini konkurs!


Co to za rasa?



Do wygrania 10 SD.








EDIT: Tak,tak to husky. Wygrywa GirlOla1234.Już wysyłam,prezenty o wartości 10 SD.

Mini KOnkurs.

To teraz jeden konkurs odemnie :D

CO to za bajka ?

Nagroda : Prezent.


Edit :  Wygrywa : oversexed. Dostaniesz prezent z innego mojego konta :)

MINI KONKURS!XD


Teraz konkurs z serii "Zgadnij kto to?"


Więc,

Zgadnij kto to?



Do wygrania 5SD+prezencik:)









EDIT: Podałaś mi pełną nazwę,nawet tego nie oczekiwałam. Nutella! Już wysłałam;)

Kolejny mini konkurs.


Wystarczy podać, z jakiego sklepu to jest ta torebka i ile kosztuje.


Do wygrania 5 SD







EDIT:Wygrywa sindy-rocks.Wysyłam preznecik,bo nie jesteś SS.

Mini konkurs . ;D


Co to za zwierzę?

Do wygrania 15 SD.










EDIT: Wygrywa nutella, podaj mi swój nick na moim gg: 24558410. :)

Mini Konkurs.

Kto to ?
Nagroda : Prezent



To nie takie trudne :)

Edit : Nikt nie wygrał . To Weronika Książkiewicz :P

Nowe HB


dziś weszło do starplazy nowe Hb.Jest to torebka;)
kosztuje 7 sd i jest dla Ss.
pierwsza osba kometująca dostanie limitowaną reklamę (na blogu nie ma reklam!)
sindy-rocks
moje gg to 12765550 napisz mi co chcesz zareklamować ;]
Ps.jutro o 12:00 promocja przepadnie!

Nowa Lalka

Na stardoll Pojawiła sie nowa lalka : Mary-Elizabeth Winstead.



Niestety jest tylko dla ss.

Mamy nową autorkę!:))

Kolejna,autorka.Myślę,że będzie się dobrze pracowało.

Ma na imię Magda.Będzie zajmowała się tym co ja. Oczywiście,prze zemnie będzie więcej metamrofoz. :)

Madzia,też będzie robić.

Madzi GG :

5583624

nazwa na stardoll:
Maaagddaaa

Mini konkurs.


Doładowałam sobie znowu SS . :D.



Pytanie brzmi: Jak się nazywa ten kwiat?

Do wygrania 10 SD . A jeśli ktoś nie jest SS to prezenty o tej wartości.




EDIT: Wygrywa sindy-rocks.Prawidłowa odpowiedź to irys.Widzę ,że nie jesteś SS.Więc przysyłam ci prezenty , o łącznej wartości 10 SD.



MissAnulka1979


Przed: Te brwi wszystko psują!W nich wyglądasz,jak niemal chłopak.Te kolczyki pasują do bardziej eleganckiej fryzury.Kucyk?!Przestańmy,ok?:)

MOJA OCENA: 6,5/10













Po: Boże,te brwi mnie zaraz zabiją . V.V Dodałam tylko naszyjnik.Bo co pasuje więcej?Masz taką...ubogą szafę.Ciekawe czy w realu też tak jest?!
















Przed: No i kolejne starcie... Jak? Łeee. Masz strasznie ubogą szafę ... Ale coś ci wyszło.

MOJA OCENA:7,5/10















Po: Myślałam nad dwoma stylizacjami! Biżu,nie masz nic,twoja meedol nie jest elegancka,ale ciuchy jak najbardziej.Tylko masz ich zamało.Ja osobiście myślę,że twoja szafa z butami jest większa od tej z ciuchami...Nie wiem co mam myśleć.Stworzyłam kreację wiosenno-letnią.Co tu pisać.?! :D

I znowu się rozpisałam!OMG -,- .

Jest 70 MLN!


Przekroczyliśmy ! : D

czwartek, 29 lipca 2010

sorry...

bardzo przepraszam,ale rzadko wchodzę na Stardoll;(
poprawię się,naprawdę!

a teraz,pozdrowienia!

LadyMidi7


Przed:Kolczyki ledwo wiszą! Uważaj,zaraz ci się urwą!Jestem wredna.Buu.;* ♥. Fryzura jak najbardziej jest ok.Makijaż jest mła.

MOJA OCENA:7/10














Po:Makijażu nie zmieniałam,bo tu jak najbardziej pasuje.Dzięki tej fryzurze twoja lalka wygląda na jak najbardziej delikatniejszą.Tutaj jedynie zmieniłabym nos-ale nie da rady!"Przed" twoje usta nie pasowały,a teraz są niemal idealne!














Przed:Ta biała koszulka? Tak w jak ostatniej metamorfozie 'bluzka' ? 'bufon'? Bez przesady.Sukienka jest OK ale,przestańmy...
Dół jest ? Czarny,niezrozumiały?Lubię czarne stylizacje!Ale to jest...inna czarna stylizacja.Zła stylizacja!Nie żeby coś...


MOJA OCENA:5/10














Po:Wszystko jest idealnie i kolorystycznie.Jakbyś miała jaśniejszą,bluzkę albo ciemniejsze spodnie było extra.Ale też z biedy ujdzie.Nie wiem,czy widać ale jest tu naszyjnik.Jest szaro,ale się wyróżniasz,swoim wyglądem!


środa, 28 lipca 2010

Nowa lalka dla SS.







Stardoll robi się chojny.Jest coś ciekawego...

Nareszcie dali jakąś sławną osobę!!!:)

Podobna ?

JULIA ROBERTS TO MOJA ULUBIONA AKTORKA.;)



Oto Pani Julii Roberts ubrania.

A ja ją tak ubrałam:

Dwie wiadomości.


Na stardoll lada chwila pojawi się nowe piętro "LUXE".









A druga wiadomość to nowe ciuchy ze sklepu STARDOLL TV.









Mi się podoba,LUXE i ubrania też.Szczególnie ta pierwsza kiecka(fioletowo-biała).
Przy następnym doładowaniu sobię kupię.;)


A Wy coś kupujecie?


EDIT: LUXE już jest w starplazie

MissFleer79




Przed:Wszystko się zgrywa kolorystycznie.Sukienka śliczna.Nie miałam okazji jej kupić.Tylko jak się nazywa ta 'bluzka' czy jakiś 'bufon' ? Tylko to mi tu nie pasuje!To jest jakieś dziwne?! Buty Coco Chanel są boskie ;*.

MOJA OCENA:9/10

PS.Zazdroszczę Ci szafy.;)










Po:Zmieniłam tylko szczegóły.Dodałam czarne rajstopy i schowałam tego 'bufona' , 'bluzkę'. To było straszne :-).Teraz jest IN.
















Przed:Oczy-ble.Z daleka wyglądają okropnie.Bliżej jest lepiej.Osobiście ta stylizacja pasuje do ubioru.Ale oczy powinnaś zmienić.Włosy są OK.Kolczyki też pasują.Makijaż jest hmm... fajny?Ale ,lepszy byłby ze sklepu "LUXE" czarny i biały.Ale jest OK. MOJA OCENA:8/10



Po:Zrobiłam look na Alice Cullen ze "Zmierzchu".Z tymi oczami to idealnie pasuje.Chociaż dużo myślałam co by tu się nadało.Dla ożywienia pomalowałam usta czerwoną szminką.Ten naszyjnik jest moim ulubionym...Nie miałam okazji go zdobyć.A u Ciebie on pasuje.




PS.Lubicie zmierzch i inne części?Ja nienawidzę ten cały 'Edwardzik' jest **** . Do widzenia Państwu.

wtorek, 27 lipca 2010

kama0091


Przed: Nie podobają mi się oczy. Ta niebieska pasemka jest taka "krzywa" ? Ale bez tej pasemki byłaby lepsza ocena.Usta i kolczyki są w porządku.

MOJA OCENA:7/10













Po:Usta pomalowałam różową szminką.Rzęsy tuszem.Włosy,są idealne.Kolczyki Hot Buys , dodają twojej lalce uroku, ożywiają wygląd lalki.Myśłam,też ,żeby zmienić włosy na blond,ale jakoś dziwnie by w nich wyglądała.














Przed:Tylko po co ta bransoletka?! Wszystko jest w innych odcieniach.Wszystko powinno się wdać w jedną część.Ale tak nie jest.Powinnaś zamiast tych dżinsowych spodenek,dać nie wiem,jakieś czarne spodnie?Buty mi się podobają,bluzka też.Sama mam tą bluzkę i buty.

MOJA OCENA:6/10











Po:Do twojej lalki meedol , jest ślicznie. Jeszcze z tym naszyjnikiem.Aż,chce się ją schrupać.;*.Cud,miód i orzeszki.♥.Masz dużo ciuchów,i do tego w moim stylu.

poniedziałek, 26 lipca 2010

Nowa lalka dla SS.

Kolejna!

Jest nią Preeya Kalidas.
http://www.stardoll.com/pl/dolls/1477/Preeya_Kalidas.html

Oto ona:

Ja zrobiłam taką: Zwyky strój,kóry do siebie pasuje.Sukienka ma piękny odcień,buty ,również w takim samym odcieniu.



Ta lalka jest podobna do niej w realu? : )






PS.Śliczna fota : *

Nowa lalka dla SS.

Na stardoll'u , pojawiła się nowa lalka dla SS. Jest nią Tulisa.Można ją ubrać już teraz:
http://www.stardoll.com/pl/dolls/1476/Tulisa.html
Oto jej ubrania:A ja tą Panią ubrałam tak:

Creazy_Me92


Przed:Nie podoba mi się ten pieprzyk koło oczu.Oczy też,mi się nie podobają,jak i kolor włosów.Ale nos,usta,i kształt włosów.Lepiej by było jak byś dała ciemniejszy kolor skóry.

MOJA OCENA: 4/10













Po: Zmieniłam kolor włosów, za pomocą farby. To jedyny kształt włosów który do Ciebie pasuje.Jeszcze ten kolor...Cud miód i orzeszki.Kolczyki,są jedynym dodatkiem który tu pasuje.















MUSIAŁAM OPTYCZNIE ZMNIEJSZYĆ TWOJĄ LALKĘ.
Przed: Bluzka z metamorfozy,jest ładna, ale nie pasuje do twej stylizacji!Tak samo,ta darmówka,Hannah Montany.Spodnie też nie pasuja,buty też.;/
Wszystko tu nie pasuje!

MOJA OCENA: 1/10












Po: Stworzyłam czarną stylizację,która mi się zabójczo podoba! Buty zostawiłam,bo jakichś innych nie masz w swojej szafie,które by pasowały w twojej stylizacji.Podoba mi się ta kurteczka.Jak będzie zarabianie to sobie ją kupie.:).To na tyle ;) .














PS.Jeżeli cię uraziłam,to przepraszam.Ale,to tylko moja ocena.

niedziela, 25 lipca 2010

mała "instrukcja" bloga

napiszę parę cennych wiadomości o blogu.
esti12 zajmuje się metamorfozami,a ja wzystkim^^
wszystkie zajmujemy się nowościami,darmówkami i kodami.
nie piszcie w komentarzach żadnych reklam!
to tyle paa ;*

Metamorfozy.

Przypominam.


Jeżeli,chcesz metamorfozę pisz na moje GG : 24558410.
Albo na moim stardoll : esti12

Jest kolejka,więc nie zniechęcać się. ( ;

oversexed-strój.

Przed: Wszystko stylistycznie jest ok.Ale coś mi tu nie pasuje...
Powinnaś coś dodać ,żeby ożywić ten strój.Nie wiem co by się tutaj nadało.Jakaś broszka?,inna torebka.?

MOJA OCENA:9/10















Po: W swojej szafie masz bardzo ładne rzeczy,które mi się podobają.Niestety,ale masz ich malutko:(.Ale stworzyłam coś w moim stylu.Nie wiem sama jak to nazwać,Wyjście na spacer?


reklama

zapraszam do loveangel12x!
komentujcie.

70 milonów tuż,tuż!

ciekawe co Stardoll wymyśli...bo to już niedługo!
70,000,000 członków!

sobota, 24 lipca 2010

konkurs!

zróbmy konkurs!
pierwsze 2 osoby które napiszą komentarz,dostaną...Reklamy w poście!

PS.w sprawie reklam piszcie do mnie!

adamek_1234-strój


Przed:Koszulka jest zjechana. Co mi się tu podoba? Szczerze? Nic! Jedyny plus za to ,że dół jest normalny.

MOJA OCENA: 2/10














Po: Jest elegancko i seksownie.Taką stylizacją przyciągniesz wiele dziewczyn.Butów nie zmieniałam bo nie masz żadnych lepszych.Nie zakładałam koszuli, bo jakiej takiej nie posiadasz.Ale bez jest bardziej ,pewniej i seksowniej.

piątek, 23 lipca 2010

cześć

hejka,mam na imię Kasia.Będę prowadziła ten blog z Esti12.Bardzo się cieszę z zaproszenia;]]

pozdrawim,Kas.

Ps.mówcie mi kas!

Darmowa Róża.

Aby ją zdobyć należy:

1. Wejdź na 4proxy.de
2. Wpisz http://www.stardoll.com/en/contest/view.php?id=482
3. Zaloguj się
4. W okienko gdzie znajduje się poprzedni adres wpisz http://www.stardoll.com/en/contest/finish.php?id=482
5. Róża czeka w apartamencie