
Przed:Jakaś zombi . ;D
Nie no ludzie,wy to na jaja se robicie?; ]] Chyba tak .
MOJA OCENA:1/10
Po:Rób sobie co chcesz,masz 6 str,0 kosm,0 biżu,o ciuchach wole nie wspominać.
Przed:Jeśli,taki masz styl nic do Cb nie mam.Ale tu oceniam!; ) No niestety,nie podoba mi się,ale jeżeli tobie tak nie rezygnuj z tego ;))MOJA OCENA:3/10
Po:Nie masz prawie żadnych ciuchów!Ahhh,nie prawie tylko w ogóle!Nie podoba mi się ,nawet mi ;/ . Nie wiem już co pisać.Papa :*
2 komentarze:
Wow,dwie metamorfozy jednego dnia!xD.Rekord!xD.Jaja sobie laska robi!xD.Papa!xD.
oversexed
Fuj jak brzydko ty się wgl nie znasz .!!!!!!!!!!!!!
Prześlij komentarz