czwartek, 19 sierpnia 2010

GirlOla1234

ps. PRZEPRASZAM ŻE NIC NIE PISAŁAM,NA BLOGU.Mój laptop był w naprawie.I teraz tak wgl,nie mam na nim nic- wszystko usunięte.Problem metamorfozy-teraz jest to bardzo skomplikowane,ale jakoś sobie poradzę ;)).

Przed:Przepraszam,za małe obrazki-taka jakość. ;((

Balonik tu wogóle nie pasuje.Sukienka by uszła w tle,jakby były jakieś buty,z wzorem kwiatowym.Zawsze uważam ,że jest za dużo dodatków,ale tutaj- jest ich za mało.

MOJA OCENA:6,5/10e















Po:Pasek do tej sukienki pasuje,wygląda jak by był elementem tej stylizacji.Buty-kup sobie koniecznie białe!No i do tej stylizacji przydałyby się jakieś dodatki.KUP KONIECZNIE!










Przed:Nie no-nie ma żadnych dodatków.Widzę ,że nie lubisz dodatków,jesteś ich przeciwniczką ;) Ale czasem coś trzeba dodac , żeby stylizacja miała choc oto pięknego wdzięku.Jest ok.

MOJA OCENA: 7/10


Po:Miałam dodac tutaj,czerwoną opaskę(nie wiem,jak to nazwac) Ale nie wyglądałoby to estetycznie;)

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Ahh:D
Ładna meedol PO :D CUUdo
ile musiałam czeka na metamorfozy kolejne-d0czekalam sie xD :P:D

Zuza K - Zuziol^^. pisze...

ładna