stemarinette
Strój:Jest piękny,tylko ten (zegarek?) nie pasuje.Buty nawet tu pasują,chodź są inne kolorystycznie : )).Dla mnie jest jak z bajki ^,^
Medoll: Też bajkowa :D Nic więcej :ddd

Po:Rób sobie co chcesz,masz 6 str,0 kosm,0 biżu,o ciuchach wole nie wspominać.
Przed:Jeśli,taki masz styl nic do Cb nie mam.Ale tu oceniam!; ) No niestety,nie podoba mi się,ale jeżeli tobie tak nie rezygnuj z tego ;))
Po:Nie masz prawie żadnych ciuchów!Ahhh,nie prawie tylko w ogóle!Nie podoba mi się ,nawet mi ;/ . Nie wiem już co pisać.Papa :*

Po:Tutaj bałam się ryzykować.Kolor i kształt fryzury dopasowałam do karnacji.Sorry,że fryz dla SuperStar,ale nie ma takiego dla NieSuperStar.Kolczyki były tutaj jedynym dodatkiem które pasowały.Idź do sklepu z kosmetykami i je kup!
s...Tu czerwone,tu pomarańczowe,tu białe,tu żółte...Dziewczyno!Zlituj się.Koszmar tak jak z medoll.

Po:Największą uwagę zapewne przywraca pasemka.Niestety,brwi nie da rady zmienić.Eyelinerem zrobiłam oczka ;)).Żeby,było jeszcze zadziorniej dodałam kolczyk.
Przed:Prosty strój.Nic tutaj nie jest rewelacją.Już mogłaś dać jakieś czarne buty...Nie będę się rozpisywała,ponieważ nic tu nie ma do pisania.
Po:Tutaj jest imprezowo.Tak samo jak w 'przed' nie zamierzam się rozpisywać.Masz trochę mało ciuchów,żeby stworzyć coś konkretnego.

Po:Miałaś dwa łańcuszki,nie wiem czy to pasuje,ale mi to odpowiada.Jakby można było wysyłać,kosmetyki do SuperStar,natychmiast bym ci je wysłała,bo ci są potrzebne.
Przed:Tu tak jak z meedol.Wszystko zesunięte.Klapki do czego pasują do niczego,co nie?:D.Ta bluzka i te spodnie?Nie trafiasz ,xd.
Po:Moja wersja jest bardziej elegancka.Pasowałaby,jeszcze jakaś bransoletka.Ale nie będę zwracać uwagi na szczególiki.Wszystko do siebie tu pasuje,i jest zgrane.
Po:Ja postawiłam,na styl glamour.Co ja mam pisać?Co dałam na twoją lalę?Nie cały czas.xD
Przed:OMG.To jest sen?!Katastrofa...Nie będę tego wielce komentować.
Po:To jest to!Modne w tym sezonie.Krótkie dzisiaj moje wypowiedzi.Więc nie będę się rozszerzać.ALOHA!

Po:Tutaj postawiłam na oryginalność.Naprawdę,niewiele osób stawia na stardoll,akurat tą fryzurę.Czarny cień do powiek,tusz i jeszcze jeden tusz,wystarczy.Róża dodaje wdzięku i seksapilu.Tyle.
Przed:Buty ładne,jednak tutaj one nie pasują.Bluzka z logo stardoll plus spodenki z najtańszego sklepu nie dla SS?Nie chodzi,mi o to ,że najtańsze rzeczy,są złe.Tylko tak jakoś.xD.Ta stylizacja jest zła,zła,zła.
Po:Kreatywnie i ładnie.Czarne stylizacje?Zapraszam do mnie.Specjalizuję się w nich ;)Heh...Zapewne,zastanawiacie się co RaibnowAmy ma na głowie.Więc już tłumaczę.W twoim apartamenciaku znalazłam,krzesło i je kreatywnie wykorzystałam,jako korona "gotyku,emo?".Dowidzenia!xD
Strój:Tutaj tak samo.U ciebie w stroju ZAWSZE widzę te buty.Może zmieniłabyś się w elegancką osobę?Chyba,że nie.
Po:KOBIETO!!!Bez żadnych kosmetyków,z 3 dodatki?!Takie miejsce nie na metamorfozy.Koszmar!Ale zrobiłam co się dało.Te usta tu,nie pasowały więc,jakoś zakryłam je kokardą.Okulary są trochę jakby "przyczepione" do włosów.Ależ,cóż poradzić?Taka fryzura.Dla piękności trzeba cierpieć.
Przed:Ta róża z gwiazdką do tej stylizacji jest po prostu nieudana.Bransoletka z paskiem(tak myślę,to pasek) jest zgrana i śliczna.Dół-buty są nie za bardzo pasujące do stylizacji.Bleee?Zależy od gustów.
ietnie dopasowana.Makijaż jest wręcz nawet łady.Tylko te włosy...Za starpunkty...Chce się nimi pochwalić czy coś?Chwalenie się jest zbędne,powinna dodać jakieś inne włosy.Nie uważacie?
Ubiór:Tutaj akurat można się pochwalić.Nie chować pucharu w schowku czy gdzieś niewidocznie.Niektóre osoby są tak próżne,że mając dużo statuetek piszą,że nie mają ich gdzie mieścić.Oburzające.Tyle,co do tego.Bardzo ładny ubiór,tylko coś powinna dodać do tej zielonej bluzki.Nie uważacie?
Po:Może,i Wam się nie podoba,mi tak.Piękne loki,i ożywiające ten zestaw kolczyki.Radzę doładować SS,i kupić kosmetyki.
Przed:No,no,no.Pies do Ciebie w tej stylizacji nie pasuje(chociaż kocham zwierzęta).Jak chcesz,psa ubierz się bardziej zwierzęco w jego kolory.Strój nie jest taki zły,chociaż na pierwszy rzut oka jest.To tyle mojej opinii.
Po:Masz tak mało ciuchów,że nie miałam naprawdę pomysłu.Jest jak jest,nic nie jest dla SS którą nie jesteś,na tyle starpunktów...Stylizacja z 3 sukienek i butów.Sukienka 1 - Darmówka,z okazji dnia matki(jeśli,się nie mylę).Sukienka 2 - Barbie,którą udało mi się kupić na SB (piękna).Sukienka 3 - Nie widać jej ale jest pod spodem-sixty milion (czy jakoś tak,tępa z nazw jestem XD.)
(Dendrolagus matschiei) Wygląda trochę jak miś pluszowy, który po drzewach wspina się tak łatwo jak małpka. Ale co ten ssak z rodziny kangurowatych robi na drzewie? To Drzewiak rudy (Drzewiak Matschiego), który swój dom ma w lasach Nowej Gwinei.
Żeby go zdobyć:
Wejdźcie na ten link : http://www.stardoll.com/pl/campaigns/endangered-species/?animalId=9
Ubiór:Ślicznie!Wszystko świetnie,skomponowane i pasuje do siebie.Ten pasek można by było usunąć.
Przed:Oto mi chodziło,kolczyki nie "przyklejone" do włosów.Ale z tego co wynika ,w ogóle nie umiesz się malować.Wyglądasz jak słodka nastolatka.Niektórzy krytyczni ludzie nazwali by Cię 'lafiryndą'.Ja nie jestem aż taka wredna.Nos powinnaś zmienić.Ale ładne włoski;p.
e miałam wyboru...Przy tych oczach i tym nosie tylko to było możliwe...Sztuczne rzęsy prawidłowo założone mIają piękny efekt.No i to tyle.
Przed:Dziewczyno!Do niebieskiej sukienko-tuniki daj niebieskie buty!Byłoby idealnie,tylko te buty!Na stardoll'u jest takich mnóstwo!Tyle...Ale reszta jest śliczna:)
Po:Te buty,zostawiłam chociaż ich nie widać.Pasują idealnie do tej długiej sukienki.Miałam wybrać czerwoną sukienkę,jednak zostałam przy delikatności.

Po:Czarna stylizacja-chyba najczęstsza,w moim wykonaniu ; p.Śliczna sukieneczka,do tego te leginsy,mmm;*Jeszcze te szpileczki.Cud i miód:*.
Przed:Okropnie!Bez gustu.Czarno i ponuro,wiem,wiem,wiem.Moje stylizacje też są czarne,ale z nutką inspiracji.No i: już chyba byłaś taką medoll w poprzedniej metamorfozie.
Po:Rzęsy zostawiłam,zmieniłam kolor i fryzurę.Tutaj powinnaś,zmienić oczy coś w stylu właśnie koloru włosów.Jeszcze te usta-zmień je!

Po:Jeżeli,jesteś fanką wampirów,tym lepiej,ja jestem ich przeciwniczką.Powinnaś,zmienić kształt twarzy w tej stylizacji.Miałaś czerwoną farbę do włosów,nawet nie pomyślałabym,żeby jej użyć=fatalny efekt.Łączące się oczy i soczyste usta są po prostu piękne,jakbyś zaraz chciała kogoś zjeść.XD
Po:Cała sukienka,okazałaby się nietrafnym celem.Dlatego zmieniłam jej kształt.Dodałam kurteczkę,dlatego już sukienka wygląda jak spódnica.Na spódnico-sukienkę(wiem,dziwne połączenie:D) dodałam falbanę.Buty= ni brzydkie,ni ładne.W sam raz.